AV-Outlet: voor professionele AV-apparatuur met service en garantie!

Bestellen 

Momenteel beschikt deze site nog niet over een webshop module. Voor inlichtingen, offertes en bestellingen maakt u het beste gebruik van onderstaand formulier of u zend ons gewoon een email met uw gegevens en het gewenste artikel. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken.

U ontvangt van ons altijd eerst een offerte, zodat volledig zicht heeft op alle kosten en voorwaarden. Bevestiging van de offerte kan ook per mail. Bij zakelijke klanten volgt de verzending van de bestelling binnen 1 werkdag na de bevestiging van de offerte. De factuur wordt bij de bestelling ingesloten en dient binnen 14 dagen te worden voldaan. Bij particuliere klanten wordt betaling vooraf gevraagd: u ontvangt de factuur per mail en dient deze binnen 14 dagen te voldoen. Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling binnen 1 werkdag aan u verzonden. 




CONTACTFORMULIER

Ja, neem svp telefonisch contact met mij. Zie mijn vraag / bestelling.
Ik ben geïnteresserd in de professionele AV-apparatuur op uw website.


Naam: dhr. mw.

Functie                    

Bedrijfsnaam:           

Straat / huisnr          

Postcode                    Plaats:  

Land                        

E-mail                      

Tel.nummer              

Dit betreft een             Vraag    Verzoek om offerte     Bestelling

Ik heb de volgende vraag / Ik heb interesse in de volgende producten (gebruik de bestelnummers en een korte typeaanduiding)










OFFERTE:




Uiteraard kunt u een vrijblijvende offerte aanvragen voordat u besluit tot aankoop. Gebruik bovenstaand formulier met uw gegevens en de gewenste artikelen en hun aantal en vermeldt nadrukkelijk dat u een offerte wenst. Wij sturen u dan z.s.m een passende offerte, inclusief eventuele verzendkosten.








Onze gegevens:

LOgo AV-Outlet.nl

Conferencing4All.nl

Waterwolf 28
6681 TJ  Bemmel
KvK nr. 091 76 133
BTW nr. NL001365591B42






BESTELLEN:


U kunt de gewenste artikelen bestellen met bovenstaand formulier. Lukt dit niet, zend ons dan een gewone email met uw gegevens en het gewenste artikel of artikelen.
Maak in het laatste veld duidelijk melding van de gewenste bestelnummers en ook of u eventueel meerdere exemplaren van dat artikel wenst.
U ontvangt van ons altijd eerst een offerte ter bevestiging, zodat volledig zicht heeft op alle kosten en voorwaarden. Bevestiging van de offerte kan per mail. Bij zakelijke klanten binnen Nederland volgt de verzending van de bestelling binnen 1 werkdag na de bevestiging van de offerte. De factuur wordt bij de bestelling ingesloten en dient binnen 14 dagen te worden voldaan. Bij zakelijke klanten buiten Nederland en bij particuliere klanten wordt betaling vooraf gevraagd.  U ontvangt de factuur per mail en dient deze binnen 14 dagen te voldoen. Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling binnen 1 werkdag aan u verzonden.

Aankoop door particulier:
AV-Outlet richt zich vooral op de zakelijke markt. Wij verkopen echter ook aan particulieren en zullen ons in die gevallen houden aan de wet "koop op afstand".



CONTACT gegevens:

Wilt u meer over een artikel weten, wenst u inlichtingen over aanwezige voorraad of heeft u behoefte aan ondersteuning voor een aangeschaft artikel, dan kunt u ons telefonisch bereiken op het volgende nummer:

   Telefoon   06 - 2258 3470

        (International:  *31  6 22583470 )




Voor offertes en bestellingen verzoeken wij u gebruik te maken van het webformulier en/of mail: 


                Email: 

      info@AV-Outlet.nl











 

AV-Outlet.nl

AV-Outlet.nl is de webwinkel voor gebruikte en refurbished audiovisuele apparatuur van Conferencing4All. Wij zijn specialist op het terrein van verkoop en verhuur van videoconferencing en vergadertelefonie voor overheid en bedrijfsleven. Door inkoop en inruil beschikken wij over gebruikte apparatuur. Ook hebben wij regelmatig vrijwel nieuwe demo-apparaten met aantrekkelijke kortingen. Alle apparatuur is getest en wordt verkocht met service en garantie, tenzij dit in de beschrijving van het artikel  nadrukkelijk wordt uitgesloten.

Via AV-Outlet.nl koopt u met de zekerheid van de vakhandel voor een fractie van de nieuwprijs!

KLANTEN
De afgelopen jaren hebben vele bedrijven apparatuur aangeschaft via AV-Outlet. Dat varieert van grote overheidsorganisaties en beurs- genotreerde multinationals tot start-ups en kleine eenmanszaken. Allemaal kozen ze voor een scherpe prijs die toch samen gaat met goede garantie, uitgebreid advies, een ruime keuze enonze grote klantgerichtheid.

Service en garantie

Alle aangeboden apparatuur wordt aangeboden met een uitvoerige beschrijving van de kwaliteit en status. Wij garanderen de werking en de kwaliteit van de aangeboden apparatuur. Tenzij nadrukkelijk anders is aangegeven krijgt u 3 maanden garantie op uw aankoop, bij de meeste vergadertelefoons zelfs 24 maanden. Mocht het apparaat niet voldoen aan de beschrijving of binnen de garantietermijn defect gaan, dan zorgen wij voor reparatie of vervanging op basis van "carry in". Wanneer vervanging of reparatie niet mogelijk is, dan ontvangt u de aanschafprijs retour. Zie verder onze verkoopvoorwaarden.

Bij aflevering ontvangt u uitleg over de installatie en ingebruikname van de apparatuur. Indien gewenst kunnen wij tegen betaling de apparatuur ook bij u installeren. Ook kunnen wij u of uw personeel instrueren over het gebruik.

Bestellen

Apparatuur die op deze site wordt aangeboden is in beginsel nog beschikbaar. Wilt u daarover zekerheid, mail of bel ons voor de laatste stand van zaken. De vermelde prijzen zijn exclusief 21% BTW en verzendkosten. Bij bestelling boven de €250,- excl. BTW (Nederland) of €500,- (Europa) GEEN verzendkosten. 

Deze site is momenteel nog niet voorzien van een echte webshop module. Bij interesse in specifieke artikelen kunt u ons het beste telefonisch of per mail uw bestelling doorgeven. U ontvangt van ons dan per omgaande een uitgebreide offerte met de totaalprijs inclusief BTW en verzending. Indien akkoord zend u ons een bevestiging van die offerte.

Bij bedrijven buiten Nederland en bij particuliere klanten leveren wij uitsluitend na betaling vooraf. U ontvangt daarvoor een factuur die binnen 14 dagen dient te worden voldaan. Direct na ontvangst van de betaling zal de bestelling worden verzonden.

Bij bedrijven is in beginsel dezelfde procedure van toepassing, maar daarvan kan in overleg worden afgeweken: zo is na goedkeuring vooraf soms levering op factuur mogelijk. U kunt uiteraard uw goederen ook afhalen of onder rembours laten verzenden.